bdx industri

jag är riktigt duktig på att hinna slänga in ett inlägg i bloggen när jag jobbar. är inte det underbart?

maskinen går utav sig själv och jag behöver bara sitta här och övervaka. riktigt prima! jag tänkte tanken hur mycket jag tjänar och det är ju 140 kr i timmen, men med ett av tre ob tillägg tjänar jag 172 kr i timmen. och de resterande timmarna efter sex tjänar jag 172 kr. det sitter fint i börsen.

och visst längtar jag hem också, det gör jag väl alltid. men det är mest för att jag ska sova hemma helt själv och det ska bli så himla skönt. jag ska bada, göra ansiktsmask, smörja in mig med brun utan sol, kanske färga håret och färga ögonbrynen.

gud vad jag behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0