LEDARSKAP, DET BÖRJADE INTE SÅ BRA. LEDARSKAP .....

religionuppgifen är näst intill klar och jag känner mig rätt så nöjd.

jag är hungrig och pappa är inte hemma som vanligt så laga man måste jag göra själv idag. har inte ens ätit frukust eller lunch än, bara en bulle och en kopp kaffe. inte speciellt smart. huvudvärken kommer krypande sakta men säkert.


ikväll blir det att sova tidigt då jag, linn och sara ska åka till piteå imorgon och hämta min nya klänning. äntligen får jag med mig den hem (y) som jag har längtat.

imorgonkväll har vi en hälsokväll på skolan som börjar klockan sju och då måste vi utföra två redivisningar per grupp och jag och linn ska hålla i en avslappningsövning. det kommer nog bli great.


kvar att göra i skolan:

- skicka in religionsuppgiften på tisdag
- två redovisningar på hälsokvällen imorgon
- redovisning i svenska på tisdag

SEN ÄR JAG DOOOOOOOONE MED GYMNASIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0