allt dåligt för med sig något bra

åkte till piteå idag för att hämta min balklänning och fick reda på att tillverkaren hade skickat fel klänning. det måste ha varit den fulaste klänning jag sett, så jag grät. hon som jobbade tog fram en annan klänning i min stolek som ingen skulle ha, och den var knall rosa. sedan när tar jag på mig en rosa klänning, iallafall inte på balen. men jag testade den iallafall men grät ännu mer när jag hade på mig den.

tur som jag har tog linn fram en klänning i min stolek som hängde i butiken som var svart och vit. alltså en brudklänning. jag tog på mig den och den var jävligt snygg trots att den var lite stor. hon som jobbade sa att hon kunde sy in den åt mig på måndag och att jag skulle komma tillbaka då klockan tio.

jag fick den för 2150 kronor och egentligen kostade den 8800 kronor.

denna händelse var nog ödet. eller vad säger ni?


den klänning jag skulle ha från början


min nya klänning får ni se på balen (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0