kuligt

tur att jag har tålamod med min pappa. ringer och ber mig snabba mig och duscha klockan tio på morgonen för att hämta honom och när jag väl duschat klart och just skulle fara ringer han och säger att jag inte behöver hämta. tack för sovmorgonen!

orkade inte gå och sova igen då, så jag satt mig i köket och drack te och kollade genom en hm katalog som kommit.

drog med mig blom ut till storheden för att slösa lite tid och sedan till min farmor och farfar för lite fika.

nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli mer så jag får fara och äta tacos och tårta hos linn med hennes släktingar, jag är så jävla hungrig. mata mig!

ikväll blir det plugg med projekarbetet som de sista söndagarna också har varit. skönt att ha rapporten bortgjord snart. en sak mindre att tänka på.


kuligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0