jobbigt läge

projektarbetet känns nu långt bort när diskussionen är påbörjad. känns som att allt är långt ifrån klart. starten var seg, men efter lite feedback från anette kommer nog allt igång.

har varit och ätit tacos och tårta hos linn med hennes släktingar. men jag kan påpeka att jag var gäst (trodde jag). jag gjorde mer än halva tacosen, diskade bort gammal disk innan vi åt. diskade bort efter alla ätit klart, och diskade bort efte alla ätit tårta också. alltså diskade jag sammanlagt tre gånger under en två och en halv timmars period. bra jobbat jennifer.

imorgon får vi studentmössorna, äntligen!
dessutom är det bara en lektion också, på hela dagen. hehe.

nu ska jag putta bort svea från min del av sängen och möta john blund. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0