glädje i två dagar

sedan börja helvetes veckan.

imorgon ska jag in på stan med linnsan om jag inte missförstod det. ska köpa lite underkläder för presentkortet från modevisningen, fika och kolla på lite kläder. höhö. som om jag inte har några.

idag ringde en tjej från stockholm och undrade om jag ville vara barnflicka åt hennes två pojkar i ett år framöver. jag får bo gratis i en egen lägenhet, äta gratis de dagar jag jobbar hemma hos dem, ta med mig min pojkvän som också får bo i lägenheten och endå få 6000 kr i månaden. DET ÄR GREAT (Y) ska bara se vad jag kan göra åt saken. har hittat lite referenser som skulle vara bra, tack nettan!

hoppas bara man får svar från andra jobb också, så man har något att välja mellan.

pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0