fuck fuck fuckit

nu ska jag strax bege mig mot lövskär för att sitta båtvakt i tio timmar i sträck.

jag är såhär taggad på en skala. (¤ är jag)
[--------------------------------------------------------------------------------------------------¤]


nog för att jag får 1000 spenn för det. men hur mycket tänker man på det när man väl sitter där? inte ett dugg.

dessutom ska jag sitta med en person till, vem nu det kan vara? det känns ju också väldigt lockande.

jag har iallafall tagit med mig min dator och två filmer jag ska se, bryggt kaffe och satt i en termos och köpt mineralvatten och två äpplen. det måste räcka.

imorgon är jag nog död. ha en så kul kväll och tänk inte på mig.

hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0