+ 20

vaknade tidigt av ren irritation över att min pojkvän inte kan hålla reda på sin mobil. varför måste man tappa bort den varje dag och inte sätta på ljudet och vibrationen så man kan ringa och spåra vart den är? och detta händer gång på gång, dag efter dag. hur som helst åkta han till jobbet på morgonen och jag skulle in till stan och träffa min mamma för en lunch senare. jag bestämde mig för att leta reda på mobilen och kom på att han och hans vänner hade varit ute på gården igår. jag gick ett varv runt huset. hipsvips så ser jag mobilen ligga i gräset. vad hade han gjort utan mig egentligen?


lunhade med mamma på mat och prat och sen gick vi och kollade lite kläder. istället för att åka och träna for jag och solade solarium i 18 minuter (och ja, jag vet att det är plus 20 grader utomhus). ska nog träna senare ikväll istället.

nu ska jag strax med alexanders mamma till storheden en sväng då hon skulle uträtta någraq ärenden.

pösshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0