min födelsedag hittils

jag vaknade av klockan och ville i princip dö av trötthet. pappa var då snäll och lät mig ta bilen till skolan men vad tror ni händer då, jo poliskontroll. great! dök upp hos linn vid nio för att få min överraskning som var hotell frulle. jag som aldrig äter frukost egentligen fick mig en rejäl en denna gång, och den satt super! tack linn <3

på första lektionen i skolan sjöng min klass för mig, lite falskt men det är okej. haha.

jag och linn insåg att den smörgåstårta jag köpte igår med pappa inte skulle räcka till alla så vi tog bilen till anderssons konditori och köpte en till, som dock också tog slut efter vårat fika tillsammans.

farmor och farfar kom förbi och lämnade en femhunka, men den gav jag direkt till pappsen som ska betala min stockholmsresa i mars. snäll jag är. av pappa fick jag en lampa och en ljuslykta från ikea.

hittils har det varit nice. ikväll kommer resten av brudsen på fika och sen blir det film.
bilder kommer senare.

hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0