jag hade kunnat skjuta någon.

jaha, jag och elli var nyss på body pump. jävligt givande. kändes som att han som ledde passet gav mig och elli lite pikar, haha. nåväl, grym som jag är bryr jag mig inte. inte elli heller hoppas jag ...

har just käkat och ska duscha strax.

hoppas jag får lite motivation att börja med nk redovisningen eller religions inlämningen efter det. troligtvis inte.

imorgon är det vanlig dag med två lektioner om nu inte amie är sjuk igen. men det kan jag väl stå ut med. eller så stannar jag hemma.

annaras är jag jävligt less på min förra webbdesign lärare som inte kan ge mig ett G för att det är typ tre småsaker som inte är riktigt korrekta. och tydligen måste det göra att jag måste kompletera. döda mig! jag hade kunnat skjuta någon.

åååh, vädret har varit så bra idag. soligt och minst 25 plus så att man nästan inte kunnat gå ut. jag började med att backa ut från gården och körde fast direkt. men som tur var kom jag lös. har i princip kört bil hela dagen idag känns det som, och sett många som kört fast. en underhållande dag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0