halelulja moment

CATJA ÅKTE UUUUUUUUUUUUUUUT FRÅN PARADISE. FAN VAD NICE!

amen


har då varit i skolan hela dagen idag. naturkunskap, möte, idrott, psykologi. blä. imorgon ska vi prata inför niorna om ledarskapsprogrammet, men vad har varit bra förutom sammanhållningen lixom? jo, festerna.
lyckostar är dem från örnäset som måste lyssna på oss.

jag har också fått låna farmors bil till på onsdag. noga som jag är så låser jag bilen när jag går ifrån den. men vad tror ni händer? jo, den går inte att öppna nu. måste ut i morgonrocken med låsspray och värme nyckeln med tändare för att kunna öppna. om nu det är felet? typ inte iallafall.

nu ska jag dricka grönt te och sen sussa, för tydligen måste jag ta bussen imorgon om jag inte får upp bilen.

pösshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0