emd spelar live på min toalett

sov ut idag och vaknade av mig själv. for och tränade med elli och linn klockan två, och sen på indoorwalking klockan tre.

efter for jag och linn på roasters och skulle plugga, men ni vet ju säkert hur det blev med det. jag käkade en cesarsallad för 95 kronor, men jag kan säga, det var den inte värd, för fem öre.

har precis tagit mig upp ut badkaret, idag var det extra skönt att ligga där och lyssna på emd.

har ju som sagt nk prov imorgon på morgonen så ska plugga ikväll, eller iallafall försöka. det kommer säkert ett till inlägg senare om att jag inte har motivation eller något liknande till pluggandet. men ni får vänta och se, det blir en suprise. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0