tänk er vad kul om ...

efter att ha läst marias blogg nyss om vilka som egebntligen läser ens blogg, eftersom att jag iallafall kan konstatera att det är fler personer än vad jag har "vänner", eller vad man nu kallar det. Tänk er om man kunde se vilka som läst eller bara snokar omkring i ens liv. det skulle nog vara drömfunktionen här på blogg.se.



och ja, jag är hemma idag fast det är skola. Sjukanmälde mig igårkväll 00.13 på skola24 när jag kom till insikt att jag aldrig skulle kunna en enda fråga på svenskaprovet. det kändes jävligt skönt när jag hörde att elli, blom eller linn inte heller var där och skrev det. jag gör väl det nästa vecka någon gång.

nu taggar jag till träningen med en sallad (y)
indoorwalking på schemat klockan 17.10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0