Power and the money, money and the power, minute after minute, hour after hour.

har nu varit och tränat indoorwalking för tredje dagen i rad nu denna vecka. jag känner mig faktiskt ganska duktig. sedan åkte jag buss hem också, så jävla skönt har jag upptäckt. har fått igång min ipod och att sitta på bussen, koppla i snäckorna i öronen och äta ett äpple. alla dessa gamla låtar som får en att tänka tillbaka på förut då allt var så fridfullt och oproblematiskt. finns det något bättre?

lägger väl upp en bild på min nyttiga mat efter träning. (jag kan väl inte tänka mig att någon tycker jag är vettig endå?)


ägg, tomat, räkor, äpple, majs, stark thaikrydda.

ska nog skolka religionen imorgon eftersom jag har svenskaprov första lektionen klockan tio. upp till 20% i månaden är alltid okej att skolka så länge man inte ligger efter. om man endå hade motivation till att plugga ... (nej maria, min blogg är inte negativ, höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0