i mörktret jag rör mig, självklart fattar jag att nätterna förstör mig

första dagen på länge jag skulle få sova ut, men då ringer pappa och väcker mig och säger att jag ska gå ut i 21 minusgrader och sätta bilen i motorvärmare. då blev jag lack. kan ioförsig trösta mig med att det bara är två skoldagar veckan som kommer, så förhoppningsvis blir det kanske lite mer sova.

har haft mitt anfall idag på städmani (ovanligt blommie?)
har tvättat och plockat överallt. jag hatar när saker står framme.  då vill jag kräkas.

ska på indoor klockan tre med elli, linn och (erica?).

respektera bara vad jag säger. det behövs inte alltid ossocieras till andra saker.
frågan är, vad förväntar du dig av mig egentligen?

Kommentarer
Postat av: blomman

nej inte särskilt ovanligt ;)

2010-02-21 @ 14:17:31
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0