humoristiskt

jag måste bara skriva ett till inlägg för att det var en liten rolig sak som hände just när jag hade publicerat förra inlägget.

pappa kom med kameran och sa, jag har varit ute oich knäppt kort på isracing bilen (pappa har ett intresse av bilar, inte främst isracing bilar som man tävlar med) som du kan lägga ut på din blogg. jag döööööööör. har pappa varit ute och knäppt kort på sin isbil och vill att jag ska lägga ut bilder på den på min blogg? kul liv.

jag har faktiskt lovat pappsen att ställa upp i ett race den 5 mars för att dem behövde en tjej i laget. vad har jag egentligen gett mig in på?

jag kan väl lägga upp en bild då.
varsågod pappsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0