bad girls

slutade fem idag och skolan kändes jobbigare än vanligt. men jag kan glädja mig åt att vi ska till piteå imorgon, och mot skolans tillåtelse (andra skolor har fått tillåtelse) ska vi ta bilen dit för att sedan gå och strosa runt i piteå för lite omväxlings skull.

sen längtar jag till på onsdag då jag får sova ut för en gångs skull .....

har tränat indoorwalking idag med linn klockan tolv, skönt att få det bortgjort så man kan ängna sig åt andra saker. kanske rensa sin garderob så man får plats medl ite nya kläder?

det bästa är att sluta fem, komma hem till en färdiglagad middag och sen lägga sig i sängen och sova i två timmar. alltså, natti för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0