nyårsfirande?

tjat om bristade kommunikation och oengagemang.

jag tänkte ha fest hemma på nyår och äta innan med brudsen. mogen hemmaboende som jag är frågar jag min förälder först men han visste inte än. (och detta var för ungefär en vecka sedan) idag frågade jag igen och helt plötsligt kunde jag inte ha det eftersom då hade inte dem någonstans att vara just på grund av att dem lovat ett annat barn.

varför inte säga nej på en gång när jag frågar?
varför dra ut på det? (jag kan inte säga till alla gäster att dem kanske får komma?)
varför vara orättvis?
varför förstöra för mig?

men visst. jag tar dethär nu.

men jag hoppas att huset används hela nyårsafton då. OCH VÄL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0