sur som en citron

jag tänkte vara duktig och stiga upp i tid idag. men en sak jag inte minns är att pappa sa att han skulle skjutsa mig till skolan, men det hade ja tydligen helt glömt bort. för jag steg upp klockan åtta, när jag egentligen kunnat stiga upp nio. så nu sitter jag här vid köksbordet medans pappa fikar och är sur. alltså har jag tid att skriva ett inlägg som är någolunda normalt.

jag längtar, jag längtar, jag längtar till den 25:e för då får jag underhållsstödet. jag är så hiiiiiimla fattig just nu.
men, tro det eller ej, jag har redan bestämt vad jag ska göra av med de 1269 kronorna.

- 600 kr spara
- 160 kr skyldig pappa
- 300 kr köpa två "ordtavlor"

alltså har jag 209 kronor kvar. skit. men det klarar jag mig med till den sista då studiebidraget kommer, WÖW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0