suck .

jag vaknade och visste att jag skulle upp för att måla klart det vita, och jag kan säga, det var inte mycket kvar. men när jag kommer in i rummet och målat klart det lilla, då märker jag att det inte blir samma färg. så nu när jag kämpat och målat alla väggarna en gång till så är jag måttligt less. nu dröjer det ännu längre innan rummet blir klart! skiiiiiiit. ikväll kanske jag kan börja måla fondväggen.


en annan sak ni kan anteckna, (eftersom ni är så himla intresserade, eller hur?) är att jag har slutat med det starka menthol nässprayet och börjat ta ett mildare. kanske en börjat till att sluta helt?

nu ska jag dricka te och sen ska jag på stan och uträtta lite viktiga ärenden. NAAAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0