myshelg

vid tre tiden kom jag hem från stugan. det var lite smått jobbigt att köra hem i slaskvädret, men jag klagade mig med en utmärkelse. god mat, gott fika och en skräckfilm var något som behövdes en fredagkväll. now i´m redy to parteeeeeey! fast ingen fest ikväll inte.
elli, blom och linn kanske svänger förbi för lite mys, hoppas dem har med sig chips?! :D

jag och pappa for direkt till byggmax och köpte golv till mitt nya rum. golvet kallades "african ek". då kan ni som känner mig alltså lista ut att det är mörkbrunt? haha. hur som helst började vi grundmåla taket också, men färgen tog slut efter halva, så vi får fortsätta imorgon typ.

kan pappa snabba sig med maten, jag är hungrig. det blir tydligen laxgratäng, gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0