ledig imorgon ;D

efter en händelserik dag är man mycket trött. men jag ska pressa mig själv och börja klippa och klistra i ios fördjupningen, det ryktas om att jag har lite försprång tack vare min syster. thanks!

kom just från helex med linn. måste ju säga att vi är väldigt effektiva när vi ligger där på mattorna. jag tror jag kommer få träningsvärk, fast dock inte i kroppen.

visst nog är det jätte mysigt med alla julsaker man sätter fram och julmusiken. men det behöver inte överdrivas. pappa har nu (igår) redan satt fram julstakarna och stjärnorna. vad håller han på med? såååååå kul är det inte.

sen ser jag väl fram emot imorgon väldigt mycket. men mest att få sova ut och vara ledig. men också att umgås.

pösssspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0