jag kom på att

jag har kommit på vad jag vill ha för nästa tatuering, bra va? frågade tom igår om han försöka sig på att skissa den, så får se hur den ser ut klar. ska nog heller inte lägga ut skissen för då finns det ju dem som gör en likadan då (HAHA?!).
jag ääääääääälskar att vara sarkastisk!

som sagt är jag ju sjuk och har inte mycket att göra, så jag har fungerat som hembiträde under dagen. städning av huset och lite matlagning. finns det något värre än när det är smutsigt?
kom också på att mina katter var smutsiga, så dem plågade jag i badkaret med lite vatten och schmpo. baltazar tyckte om att bada förut, men nu har han tydligen ändrat sig. svea var rena helvetet under hela simpasset.

har också dealat med pappa om att få byta rum till det stora rummet. i och med det blir det mycket jobb också eftersom tapeter och golv måste bytas ut. för att inte tala om att sätta dit en dörr kanske. vet redan exakt hur jag vill ha det men får se hur det blir med den iden.

blomman for just hem. vi har sett min mamma mia film som har varit borta lääänge, men hämtade den ikväll. tur (y)

sveabaltazar



Kommentarer
Postat av: sara

nä kan du inte lägga ut den så jag kan göra en likadan? (A)

2009-11-05 @ 17:24:35
URL: http://sawraaa.blogg.se/
Postat av: jennifer

skulle du allt vilja va;)

2009-11-05 @ 17:26:04
Postat av: Anonym

ja gärna! vill ju ha likadant som min stilikon (A)

2009-11-05 @ 18:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0