jag är inte bortskämd, bara van att få det jag vill ha

medans jag var och tränade funderade jag mycket på julafton. jag minns nä man var liten och satt och kollade på kalle anka, åt julmaten och verkligen väntade på julklapparna. men så är det inte riktigt längre, iallafall inte då man har föräldrar som är skilda knappt har någon kontakt med en viss del av släkten längre. men visst, julklapparna får man ju endå, men inte får man tilbaka känslorna som förr.

slut på det deppiga och in på lite mer seriösa stuffs, alltså min julklappslistaaaa. höhö.

- få alanya resan betald
- ny bil
- ny platt tv
- ny mobil
- mer pengar

det är det jag önskar mig, TACK!


jag kommer vara utan internet några dagar ha överseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0