då var man svart

pappa till mig innan jag for och solade;

p- när kommer du hem?
j- när jag är klar.
p- då kommer jag alltså inte märka av dig när du är hemma
j- nehe, varför inte?
p- du blir så svart. men jag tänder bara lyset och ser efter

HAHAHA!


imorgon är det fredag den trettonde och det innebär utgång på allstar. inte bara just för att det är fredag den trettonde, men det är fredag. om man har tur kanske man kan få ha lite roligt trots det dåliga datumet.
puss partypinglor!

TAGGAAAAA.



ja, och då var all färg klar på väggarna och även golvet och listerna. dock är det möbleringen kvar, men det går fort när man väl sätter igång, måste bara köpa persienner, mörkläggningsgardiner och skjutdörrar först. sen är det bara att flytta in. lite önskevärda bilder måntro min vänner?





Kommentarer
Postat av: Elleeeey

Va fint det blev! :)

2009-11-13 @ 08:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0