goda älskade julbord

nu ska jag börja fixa mig till julbordet som denna helg nu är på brändö konferans och inte på nordkalotten som förra gången. eftersom att det verkar vara självklart att man ska äta julbord ungefär 25 gånger innan självaste julafton, kan man inte försöka variera det lite då? hur äckligt är det inte med alla dessa prinskrovar och köttbullar, och för att inte tala om janssons frestelse eller den seniga skinkan. bläääää.

tänk att äta en buffe med massa olika kina rätter istället för julbordet, hur gott hade inte det varit?


planerna ändras kors och tvärs inför ikväll. vi får se hur det blir. i värsta fall kan vi alltid vara hos mig, som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: vikko

jag håller med. piss med alla jävla julbord helvete



fan vad jag hatar julen åt helvete med det

2009-12-12 @ 16:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0