citerat

B - "vi skulle haft en läxvaka istället"
JAG - "det skulle typ vara bra"


ERICA - han tycker att jag inte behöver ha bh när jag kommer till honom
BLOM - vadå, tycker han att man ska gå utan bh hela dagen med slapp tissarna
ALLA - HAHAHAHAH
ERICA - inte har jag så stora
BLOM - stora, jag pratar om slappa
ERICA - men inte är dem sååå slappa
ALLA - HAHAHAHA

ungefär vid klockan tre for vi med jenny och krille till max och skulle käka. men hur som helst på vägen hem så jagade vi några biltjuvar som sprang iväg när blom ropade "bira bira bira, bärs bärs bärs". men vad ska man göra?


klockan är nu 04.49 och vi sitter och käkar lite frulle, NAJZZZZ

vi ser fram emot luciatåget som börjar på tv 1 klockan sju :D

nu ser vi på luciatåget på tv.

BLOM - varför har stjärngossarna ljus. är dem bögar?

klockan är 09.29 och jag sitter och väntar på att alla ska fara hem nu. kan deras föräldrar komma nuuu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0